کلمن: پرتغال شانس خوبی برای قهرمانی دارد؛ نبود رمزی در هر تیمی حس می شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کلمن: پرتغال شانس خوبی برای قهرمانی دارد؛ نبود رمزی در هر تیمی حس می شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کلمن: پرتغال شانس خوبی برای قهرمانی دارد؛ نبود رمزی در هر تیمی حس می شود

کریس کلمن، سرمربی تیم تاریخ ساز ولز هم پس از پایان کار تیمش در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- تیم ملی ولز که برای اولین بار به رقابت ها یورو راه یافته بود، موفق شد تا مرحله نیمه نهایی بالا آمده و شگفتی ساز شود اما امشب با شکست 2-0 مقابل پرتغال ماجراجویی آنها نیز خاتمه یافت. کلمن در پایان بازی به وب سایت رسمی یوفا گفت:

فکر می کنم گل اول همیشه بسیار مهم خواهد بود، چه ما به آن می رسیدیم چه آنها. ما هرگز در این دیدار نقطه عطف خود را پیدا نکردیم. باید از پرتغال تمجید کنیم، آنها خوب دفاع کردند و فضا ها را کشتند. پرتغال فقط کریستیانو رونالدو نیست. آنها استعداد و غیرت دارند. شما باید تیم هم باشید، و من امشب پرتغال را یک تیم دیدم. من به پرتغال تبریک گفتم. بیشتر از یک راه برای پیروزی در مسابقه فوتبال وجود دارد و آنها برنامه داشتند. ما نهایت تلاش خود را کردیم تا موقعیت خلق کنیم و نتوانستیم و این به خاطر عملکرد خوب پرتغال بود. آلمان و فرانسه تیم های فوق العاده ای هستند اما همیشه بهترین ها پیروز نمی شوند، باید یک تیم باشید. پرتغال شانس خوبی برای قهرمانی دارد.

گل اول بسیار مهم بود، ما به مدت 5 دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم و در دیدار نیمه نهایی مقابل پرتغال چنین چیزی باعث مجازات شما می شود. خیلی به این تیم افتخار می کنم، رسیدن به مرحله نیمه نهایی چیز شگفت انگیزی است. ما بازی های زیادی را در این تورنمنت پیروز شدیم و امشب نوبت شکست ما رسیده بود. اما کار این گروه در این تورنمنت به پایان نمی رسد، تا زمانی که من هستم آنها هم پیش خواهند رفت. این تورنمنت تجربه فوق العاده ای برای ما بود.

مردم ولز به این بازیکنان افتخار می کنند، من هم به آنها افتخار می کنم، و آنها هم وقتی به چند روز اخیر نگاه کنند، به خودشان افتخار خواهند کرد. با عطش بیشتری به رقابت های بعدی قدم خواهیم گذاشت. به این تیم بیشتر از سایر تیم هایی که با آن کار کرده ام افتخار می کنم. تصور می کنم که وقتی بازیکنان به کاردیف بازگردند، با استقبال فوق العاده ای مواجه خواهند شد، و شایستگی اش را هم دارند. هیچوقت چیزی مثل حضور در این تورنمنت را تجربه نکرده ام، جو حاکم بر آن و مردمی که از کشور های مختلف آمده اند. حالا باید روی مرحله مقدماتی جام جهانی تمرکز کنیم.

هر تیمی نبود آرون رمزی را حس می کند. فکر می کنم امشب کمی خسته بودیم. نمی توانم چیزی علیه بازیکنانم بگویم. آنها هرچه در توان داشتند را به کار گرفتند. نمی توانم بگویم که از آنها ناامید شده ام، چنین حرفی مضحک خواهد بود، فکر می کنم آنها فوق العاده بودند.

به بازیکنان، کادر فنی و مردم ولز افتخار می کنم. هواداران همیشه درخشان بودند. این واقعیت که در نیمه نهایی شکست خورده ایم، هنوز هم ناراحت کننده است، بازیکنان سوختند اما این حس فروکش خواهد کرد. وقتی به عقب نگاه کنند، باید درک کنند که باعث افتخار کشورشان شده اند. وقتی هرچه در توان دارید به کار می گیرید، همیشه کافی است، حتی اگر نتیجه نگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.